loading...
بریک موزیک
محمد نعمت زاده بازدید : 73 جمعه 1393/09/21 نظرات (0)

ترانه : سیده فاطمه حسینی ، آهنگ : حمید عسکری
تنظیم و میکس و مسترینگ : پوریا حیدری
این آهنگ تیتراژ سریال رخصت می باشد.

کیفیت اصلی اضافه شد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام رخصت :

خدایا راه و گم کردم

کمک کن تا که برگردم

دارم لحظه ای تنها تو این بیرهه رفتن ها

تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من

ببخشا هر چی بد کردم گناه کردم گناه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم

اسیر نفس اماره شدم بی چاره همواره

با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم

کمی آرامش خاطر تو ای بالاترین حاضر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری با نام رخصت

♫♫♫♫♫♫

چقدر خوبه که تو هستی درای ظلمت و بستی

خدای من بگیر دستم دل امید به تو بستم

تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من

ببخشا هر چه بد کردم گنته کردمگناه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم

اسیر نفس اماره شدم بی چاره همواره

با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم

کمی آرامش خاطر تو ای بالاترین حاضر

 

  پخش آنلاین این موزیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 2,612
  • بازدید کلی : 63,582